Tillbaka!

Lowa har haft 3 dagars feber har vi kommit fram till. Alla sympton stämde så som trötthet, svullna ögonlock och jättehög feber. Igår var hon prickig, eller snarare fläckig i ansiktet, jag trodde först det var för att jag bytt tvättmedel men efter lite undersökning kom vi fram till det mer var symptom för nånting annat. Febern är iallafall lite bättre nu och enligt den pappalediga mannen verkar hon lite piggare idag. Mammas älskling, i såna här lägen vill man ju inte vara på jobbet utan hemma och bygga klossar och läsa bok i kojan. Tur jag slutar tidigt!

Kroppen har varit trött senaste dagarna. Jag kanske fick en mindre släng av 3dagars febern jag med rentav! Igår körde jag iallafall ett relativt lätt pass på altanen i spöregnet.

150 Kettlebellsving 16kg

Min tid: 09.05

Övade sedan lite bålstyrka inne med Lowa som tyngd och förste tidtagare. Lite justering på armhävningstekniken blev det också – tänk vilken lyx att leva tillsammans med sin coach. Jag har fortfarande problem med armbåge/axel förhållandet. Det gör ont hur jag än gör. Egentligen spelar det ju ingen roll hur kroppen kommer upp till rak position – men jag vill ju tidsoptimera självklart, och stärka upp så jag kan göra fler än 20 st i rad som är stående PB.

När man får såna här bilder på jobbet vill man ju bara åka hem…Här ser ni också vilka färger som går i Lowas rum, rött och vitt. Nyligen hittade jag ett jättefint tyg som jag med mormors hjälp byggt en ”koja”/”myshög” av.

20120223-102710.jpg

20120223-102717.jpg

Kommentera

