men jaha

Sanslöst,idag på rutin besöket hos barnmorskan så visade det sig att sjukhuset inte hade fyllt i vad det var för fel exakt på mig så hon ringde o kollade!!!då visade det sig att det inte va nåt fel på mig!!!så här har man knaprat antibiotika mot ingenting,jääääklit onödigt kan jag tycka!!!jag har ju dessutom gått omkring o sagt att det onda inte har blivit nå bättre,då hade jag iallfall rätt i nånting!!!får väl se vad läkaren imorgon säger,oklart bara hur fasiken jag ska ta mig dit,buss o tåg e ej ett alternativ då det innebär gång och trappor!!!men nu verkar d som att man kan få skjuts,tur man har snälla föräldrar när älsklingen måste jobba!!

Väntar nu på att älsklingen skall vifta klart o sen har han lovat mig McDonalds!!

Kommentera

