+5

Va så himla härligt igår eftermiddag att åka med älskligen till Fighter Centre..Känna svettlukten, pulsen och energin…Behövdes igår kände jag…Var såååå sugen så jag kunde knappt sitta still, men det onda fick bestämma tyvärr…Sa det till älsklingen att faaaan, jag skulle ha tränat, då undrade han såklart vad jag skulle ha gjort, då jag ungefär är lika smidig som en elefant, jag svarade bara att jag skulle ha gjort bicepscurl och avslutade med en ond blick!!!!!!!! Vad som helst för att få lite träningsvärk….Men men…nu är det ju sååå nära så snart är man tillbax därinne och då lär man väl ångra allt man sagt om träning – då älsklingen kommer stå för programeringen så kommer det inte bli nån mysträning direkt…MEN – jag längtar iallafall….Så älskade lilla unge – kom ut  NU!

Har funderat lite över hur det kommer att kännas om hon bestämmer sig för att komma ut på Julafton…Många som kommenterar det i min närhet – men faktiskt så spelar det mig ingen roll. Jag ser det inte som att hon isåfall inte får en ”egen dag”. Hon kommer att bli firad ändå, och hur ofta har man kalas samma dag som man fyller? Inte så jätte ofta om det inte råkar infinna sig på en helg..Jag kan nästan tycka att det är mer speciellt att få äran att fylla år på en högtidsdag än en vanlig dag i Mars…Dessutom kan jag faktiskt inte göra nånting åt det hela, så några negativa tankar kring datumet finns faktiskt inte..O till de i min närhet som skall kommentera det på ett negativt sätt, ni får kommentera till varandra – jag vill inte ta del av det!! Jag vill ha ut min bebis så fort det går, precis när som helst!! (men kanske inte exakt under Kalle Anka – men det kan jag kanske styra upp!!)

 

Nej nu måste jag julpyssla lite, halvliggandes i soffan och sedan göra mig iordning för läkarbesöket…

Kika in lite senare så får ni se vad jag pysslade med igår!!

Kommentera

