+6

Jay Smiths skiva på spotifyen…det är ju några låtar man tokgillar…Like a prayer, BSB låten och vinnarlåten..så de får gå på repeat (repeat låtar är aldrig tillåtet när älsklingen är hemma!!!, så jag passar på)…Somnade om efter frukosten men nu efter dusch och hårfix så är man ju allt lite piggare…2 alvedon i kroppen så nu kan jag dessutom dundra runt med dammsugaren, rent och fint till jul, även om vi inte kommer va hemma o fira så är det ju najs o komma hem när det är fint!!

Skall/måste ta mig till Lidingö C idag oxå, fattas några småsaker – som alltid!!Eftersom jag nu planerar att inte få barn imorron så måste jag nu fylla upp de sista tomluckorna *skrattar*., dessutom har jag INGENTING att sätta på mig, slutade handla gravidkläder ungefär i september, och det är ju inte så passande på självaste julafton – får väl in en tur på HM och se om jag kan få tag i nåt som går runt!!.Det verkar gå segt på bebisfronten här så jag kan väl aaaaalllllddddrrriiiigggg tänka mig  att hon skulle komma ut imorron (eller???*blinkblink*)

Här kommer kanske sista magbilden???

 

Kommentera

