+8

Vilken härlig julafton det var igår..Först hos älsklingens familj och sedan med min familj..Fick mycket fint, den lilla också!! Jag fick bland annat en ny bakmaskin som jag önskat mig…Min gamla är så liten så man måste nästan alltid dela upp degen i 2 omgångar vilket alltid rör till det!! Men nu så skall det bakas/rivas och allt som man kunde göra med den!! TUSEN TACK!! Av älsklingen fick jag superbyxor som man kan ha både på vinterns alla promenader och även när det blir lite varmare – precis som jag önskat mig!! Han kan han!!

Nu kommer snart familjen och kikar på den färdiga lägenheten och sen blir det nog bara lugnt ikväll!!!Ska väl mosa i mig några fler kilo nässpray och sen titta på alla fina julisar!!

Slänger in pepparkaksefterrättsreceptet som blev supergod lite senare, nu måste jag fixa lite här hemma!!!

Kommentera

