+9

 Idag skall ont med ont fördrivas…Nacka Forum it is!! Skall se vad rean har att erbjuda..Jag är dessutom störst i diameter så det lär inte bli så trångt just kring mig, det är väl en bra inställning?? Älsklingen skall bara träna lite först (inte så lite avis blir man på det) och sen far vi!!

Gissningarna i högerkolumnen börjar dessutom bli lite förlegade, nån som vill ha en ny chans?? Min gissning står sig rätt bra tycker jag!!

Här är superbakmaskinen…Var ju bara tvungen o baka igår kväll för att se hur det hela gick till…Vad jag gjorde får ni se lite senare, blev suuuper gott!!!

Kommentera

