2010

Nu när 2011 står för dörren så kan det ju vara idé att summera 2010´s höjdpunkter i kärleksform..

Jag har haft det bästa året i mitt liv för det första..Jag har träffat han med stort H (eller det gjorde jag iof i november 2009 men ändå!!), vi flyttade ihop efter 2 veckor och har hunnit med 2 flyttar :)…Vi har tillsammans firat min 25 års dag, och varit på tur till Teneriffa, Halmstad, San Filu och Öland. Vi har dessutom följt magens framfart och hunnit fira flera högtider tillsammans. Vi har hunnit med otaliga turer till IKEA och varit på flera 100 storhandlingar (sånt som jag äääälllssskar) ..Vi har kört massor med crossfit pass tillsammans, och jag har dessutom lärt mig sååå mycket om denna träningsform som kommit att bli den jag saknar allra mest nu när man är i size flodhäst…

Kan man bli lyckligare? Jag tror inte det…Många saker blir så små i jämförelse, och jag är så glad att jag hittat till den känslan, att oavsett vad jag INTE har så HAR jag det största av allt (och snart 2 av det största av allt, nämligen vår lilla bebis som förhoppningsvis kommer snart!!!!!!. Det är värt allt för mig..

Ibland måste man komma till en punkt när allt annat känns oviktigt för att riktigt kunna njuta av stunden. Det är massor jag inte har just nu som jag kanske egentligen skulle önska däribland högst upp på listan ”min” kropp…Men ja, vad gör det om 100 år? Jag är ju lycklig ändå och det visar för mig att varken ett kroppsideal eller en sak du kan ta på, kan ge dig den lyckokänslan som kärlek kan ge dig.

All kärlek till dig min älskling!!!

 


Kommentera

