+10

Är det kanske en -11 som ligger i min mage? Kan ju snart inte tro nåt annat!!!

Som ni såg igår så fick jag paket igår.Förra veckan, och jag tror att det håller på fortfarande så var det 70 % REA på www.laredoute.se. Perfekt för fin bebisklädes shopping. Har inte handlat något därifrån förut så det var lite test. Men allt detta nedan  för 350 SEK och med grym kvalitet och fina skärningar. Jag tycker, precis som till mig själv om att blanda nåt lite dyrare med lite billigare. Bebisen har en hel del från HM och Åhlens, lite granna från ZARA som är snäppet bättre i kvalitet tycker jag, och sen några ännu lite finare grejor. Blir jätte bra att blanda och lite mer personligt, och som vanligt INGET ROSA eller med för mycket gubbar/disney figurer på..Det kan hon möjligen få ha när hon kan välja sina kläder själv!!

Allt detta nedan + en grå mysdress för 350 riksdaler alltså!!!

Kommentera

