Första dagen hemma

Vi åkte ju hem igår från BB, vi kände båda att det nu var enough! O så vet man ju att det är nära om det skulle vara något, plus att man kan ringa om man har frågor….Så det kändes tryggt och bra att åka hem..

Dagen idag har spenderats i soffan, sååå himla mysigt!! Har inte planer på att lämna på länge..Nu är ju oxå en av mina favvo serier tillbaka, FamiljenAnnorlunda så nu skall vi mysa ner oss med lite glass och banan ( som jag hade beställt till nyårsefterrätt men som aldrig blev av!!) Fast jag har faktiskt varit på en liten promenad till affären idag, alldeles själv och utan mage. Kändes bra även om jag har brutal träningsvärk i benen!! Men sakta rörelse och lite stretch/sträck övningar tror jag bara är bra..

Imorron kommer förlossningsberätteslsen, i mitt egna lilla format!! Måste bara uppdatera minnet lite mer ikväll!!

 

Kommentera

