Lowa

Har funderat hela förmiddagen på att skriva ett inlägg till er….men jag vet i ärlighetensnamn inte riktigt vad jag ska skriva….Jag är bara såå lycklig. Jag har nog aldrig känt mig så här hel, och så som jag uttryckte mig imorse, len inombords…inga fler drag, krämpor, trötthet, seghet ja allt d som va kopplat till graviditeten, ja d  e bara borta på en gång….såklart var ju gravidresan det som tog mig till himlen på jorden, men ja, som sagt – att den resan nu fått ett avslut är jag vääldigt glad över….

Jag har massor jag vill delge er o visa osåklart massa ”insider tips” till er som har förlossningen kvar…..men vi får ta det i små steg helt enkelt…jag vill inte missa en enda sekund Lowa o älsklingsmys…

Jag lovade ju WOD´s för Januari, jag har dem färdiga – nu kommer ju inte datumen stämma men ja, vi får väl helt enkelt hålla på 2 dagar längre in i februari, jag tidsinställer dem så det inte blir nåt glömsk tok!!!…Hoppas ditt nyår var fantastiskt (vi skålade i äppelcider på förlossningsrummet, jag på en mitt vanliga arbetsverktyg pilatesboll o älsklingen på en stol- o det var helt fantastiskt, även utan fyrverkerier!!) Så häng med genom Januaris WOD´s för att få en bra och genomtänkt start för hela kroppen…

Kommentera

