TACK

Vill skicka ett STORT tack alla ni fina vänner och okända för så fina kommentarer…Det värmer verkligen ändå in i hjärtat!! Det är inte så lätt och multitaska o svara på alla bloggarna så jag svarar här….Det betyder verkligen jätte mycket!! Ni är så härliga, kunde aldrig tänka mig att jag skulle få ”träffa” så härliga människor via bloggen, det gör  mig verkligen såå glad!! Tror inte jag glömt nån!!!!!

(här får ni samtidigt lite blogg tips, jag har inte hunnit kika in hos alla, men nu snart så 🙂

Lisa – www.renewme.blogg.se – Tuuusen tack!!!

Natalie – Ja, förmodligen äldst i klassen!! Blir ju lite kul!! Att vår lilla tjej blir störst!!!

Sara www.traningsgladje.se – Tack fina du, inga brutna ben i backen nu!!

Catta – www.cattasblogg.wordpress.com –  Tack tack 🙂 Datumet 11-01-01 är ju faktiskt rätt coolt, även om det inte hade spelat nån roll när hon kom!!

tweety26.wordpress.com – 🙂

www.mariassida.blogg.se  – Man tackar!!

malinkarlstrand.blogg.se Tack, o STORT grattis själv, såg att hon tittat ut nu, ALL LYCKA!!

www.pyretiminmage.blogg.se Tack fina du!! Vi är sååå glada och lyckliga

www.brakatarina.se– Ja det var på det berömda håret..men nu så, färdigbakt till 1 januari känns ju rätt bra!!! Tack för alla fina hälsningar!!! Kram

Mrs Australia Andrea – Tack vännen, hur har du det i AU? Du är väl inte i regnovädret hoppas jag…Stora kramar från mig..

www.millbergskan.wordpress.com – Du är för go, tack för alla fina ord!!

www.metrobloggen.se/tskyTack!!! Hoppas året börjat bra, inte hunnit kika in på länge, men nu så!! 🙂

www.howdowegetsomean.blogg.se – Tuuuusen tack till värlens snyggaste och fräschaste tvillingmamma!!! Jag ser verkligen fram mot vårens promenader!! Vällingby it is!!! 🙂

www.metrobloggen.se/malinfaltz Tack fina du!! Snart kanske Alva får en liten lekkompis

www.supershero.blogg.se Jag tar dig på orden, mysboxor it is!!!

www.tausert.wordpress.com Ja, herregud, 3 månader, tiden går ju sanslöst fort!! Jopp, Karlberg är det – inspirationsbild som jag älskar!! Skönt o komma igång med träningen igen – det kommer lite tips här så kom tillbaka!!!

www.metrobloggen.se/Rebeccastraning Tack, hur går träningen? Full fart mot 2011 o tävling eller???

www.majiaanyberg.blogg.se SNART SNART SNART….:) All lycka!

www.petraodaniel.blogg.se – Hihi, va gullig du e…all värme tillbaka!!

www.mariaochhenrik.blogg.se Nej men fasiken, hihih..de ser precis likadana ut, då har vi budget varianten här hemma då kanske..*fniss*…men Ullared kan då kan jag ju konstatera!!! KRAM

www.boppan.blogg.se Hihi, ja, hon är rätt söt faktiskt, största blå ögonen jag sett!!!

www.metrobloggen.se/petrakardellHihi, tusen tack!! Nu får vi ju ordna till en liten dejt, kanske vi kan träna samtidigt eller nåt??!!

www.crossfitjenny.blogspot.com Tack!! Micke hälsar, han e lite klen just nu då han naturligtvis åkt på värsta bronkiten….men nu börjar han repa sig och börjar reda kika på crossfit kidz..Hejohå!!!

http://styleandlifebyleia.se Sååååklart, I will be there!! Fika och promenad dejt blir ju kanon!!! Stor kram

 

Största kramen från mig och Lowa

Såhär brukar vi ligga i soffan o grisa..jag känner verkligen igen formen på magen, dessutom foten i sidan som jag fått varje dag i typ ett halvår, den ser o känner vi nu oxå fast från utsidan..

Kommentera

