Sköna söndag och dagens träning

Haft en riktigt skön söndag…Sovmorron, långpromenad och sen sov och soffhäng tillsammans med min lilla familj…!!

Sååå härligt att få promenera..om än i snigeltempo..har brutal träningsvärk redan nu i höfterna och ena skinkan!! Det är ju tokhalt ute så man går ju och spänner sig hela tiden!! Men men, känns iallafall härligt att få rapportera att dagens träning  blev promenad i 1h och 45 min…Det var ett tag sen det rapporterades – känns riktigt fint nu!! Imorron skall jag köra lite med gummibanden och inte fullt så lång promenad!!! Imorron får ni följa med in i vårt hemmagym...Kanske får ni lite tips och inspiration hur man kan ha det där hemma??

Nu blir det mer soffmys och förmodligen en rätt tidig kväll idag igen (igår somnade vi runt 20.30)…Om inte älsklingen hittar en superbra film som kan hålla mig vaken. Just det – jag har ju för sjutton sockerkaka i ugnen, OK, jag är nog vaken ett tag till!!!

Kram till er och tack återigen för fina kommentarer!

Kommentera

