Torsdag

Idag har Lowa lånat min gamla paraduniform!! Lite kul o se…Vi tog oxå fram ett gammalt fotografi på mig när jag var omkring 8-9 månader och studerade likheterna – de var rätt slående!! *skrattar*…

Dagens träning blev 65 min PW på lite nya promenadvägar – och som alltid när man är lite halvvilse så är det ju brutalt med uppförsbackar – och såklart en massa oplogat, som genererade i lite extra svett på tröjan!!…Tur man har värsta terrängfordonet att frakta runt Lowa i så man inte, som några mammor jag mötte med bugaboo liknande vagnar – fick halvbära runt vagnarna – jag rullade bara snabbt och smidigt förbi!! Mitt i allt så slutade oxå stegräknarappen i telefonen att fungera – jag hade tydligen nån gratisversion som slutade att fungera efter 3000 steg..Måste fixa en ny version ikväll som funkar på lite fler steg..

Imorron kommer ni få ta del av träningsupplägget och kosttankarna nu närmsta framtiden..Imorse var jag rätt inspirerad att ha min ”startdag” idag – men det känns fortfarande lite tidigt, kroppen är inte helt ”ihopläkt” än tycker jag – fortfarande får jag lite ryggont efter promenerandet och lite halvhugg i höfterna lite då och nu…Men på lördag blir Lowa 2 veckor, det känns som en bra dag för en ”start” av träning och mer organiserad kosthållning – mer om de tankarna och planen imorron alltså! Några fler mammor som tänker hänga på??

Kommentera

