Det är dags för fredagsmys

ÅÅ en sån härlig dag det varit idag.. Va uppe tidigt med Lowa som var lite hungrig, sen somnade vi i soffan och sen fick pappa ta över och jag sov till närmare 12…Frukost/Lunch hemma och sedan iväg till stan. Älsklingen skulle träna på Fighter Centre och vi följde med för att promenera och göra ett ärende i stan..Jätte kallt och klart med sol längs gamlastans gator – super mysigt!! Gick också förbi Lina på Make Up Store för lite ”uppvisning” av vad som faktiskt funnits i magen och en tur in på Lyxhotellet för ännu en uppvisning!! Dagens träning alltså, 1h 30 min PW – och jag kände verkligen att jag kunde höja tempot ordentligt. Jag gick i jeans vilket var rätt osmart – men men!!! Det är för övrigt sååå härligt att kunna ha jeans och kunna stänga jackan – allt på samma gång!!

På vägen hem shoppade vi lite på ICA Kvantum  i Värtan, nya favvo affären!!Där föll lotten på Oxfile middag!!! Det blev riktigt gott! Nu fredagsMYS med familjen och lite godis!! Sista godiset på väääldigt länge, och hur många E-ämnen och tillsatser det är vill jag inte ens tänka på…*skrattar*…Men som jag skrivit förut, man måste leva oxå!!! Kan man skära bort dem på andra sätt så kan man faktiskt äta lite godis då och då!!! Men idag alltså sista gången på länge – kommer bli sååå härligt att se den nya kroppen ta form – jag är sååå inspirerad och motiverad!!! ÄNTLIGEN!!!!

Kommentera

