Tell me…

Hörrni hemlingar…nu får ni ju ta och berätta vilka ni är!! Besökarantalet ökar ju hela tiden, men jag vet ingenting om vilka ni är??!! Kikar ni in för träningstips eller bara för ”vardagsmyset”? Kommentera och länka gärna till era bloggar så jag får lite nytt o läsa!!!

Inatt har vi sovit själva för första gången jag och Lowa..Jag var helt slut efter allt promenerande och när vi kom hem så var det intervallätning var 30 min ungefär eftersom hon sovit bort x antal mål!! Vi 21 gick vi därför o la oss…o kors i taket, hon somnade på 10 sekunder och jag efter en liten stunds surfande..Sen vaknade vi var 3dje timma o åt och sedan har vi tagit sovmorron till 10.30…Bra att hon brås på mig i den här sovfrågan, älsklingen är raka motsatsen o studsar upp 05 på morronen!!Nu har jag iallafall en på min sida!!
Jag har ju tidigare tränat på förmiddagen hela denna veckan, men idag kör vi efter lunchen istället..Först hemmafix och soffmys!!

Idag skippade jag omeletten till frukost för nåt lite mer kohydratrikt. Var för första gången på hela veckan hungrig igår kväll när jag gick och la mig, men var för trött för att göra nåt att äta..Så därför tänkte jag nu på morronen att jag kör en drink (mjölk, naturell yoghurt, jordgubbsproteinet och frysta hallon & blåbär) med coreproteinet (får dock fortfarande inte upp locket på shakern så jag mixade allt och sen ner i glas)  och en mosad banan istället för den vanliga omeletten..(recension om proteinet kommer senare idag)Men nja, nu 1h senare är jag hungrig igen, kroppen har vant sig vid den höga proteinmängden nu – blir inte hrungrig på flera timmar på omeletten!! Men men, snart lunch och sen svett!!!

Kommentera

