4 generationer

Nu när min mormor var på plats i stora staden så skulle vi ju passa på o ta 4 generationers bild..Jag tycker dock att de traditionella 4 generationsbilderna är lite tråkiga..Jag bestämde att vi skulle ha lite ”fotbollslagskortliknande” kort istället…

Mormor, mamma, jag och Lowa

En promenad på isen vid Lilla Essingen i tokfint väder och storm!

Dagens Lowa, i min gamla blå tröja från Småfolk och HM Jeans och fräsiga röda strumpor från polarn och P…

Älskade unge, 4 veckor idag – men tydligen fick jag inte säga att hon är en månad..*skrattar*..Fasiken, jag tyckte det var en månad idag, på dagen 4 veckor sedan anländandet, men nej – får tydligen vänta till den 1:a för att det skall vara en månad på riktigt…

Kommentera

