Solig måndag

Solig måndag, ser härligt ut ute…Babypasset sovs visst inne..vaknade 10 gånger inatt av brutal huvudvärk så jag och Lowa tog sovmorron…Snart skall vi göra oss iordning för återbesök hos MammaMia och sen en liten tur i stan tror jag..Blåser det inte storm så tror jag att vi går hemåt..tar väl närmare 2 timmar ända hem, men till Ropsten kanske 1h så vi får se hur mycket jag fryser…Träningsvärken efter träningen igår är för övrigt rätt brutal, jag fick göra nånslags rullning för att komma ur sängen!!

Igår hade vi besök av min bror med familj…Bjöd på semlor (perfekt att bjuda på något som man inte tycker om). De såg kanske inte exakt ut som semlor skall, plus att de nog blev lite torra enligt älsklingen eftersom de låg framme i påsar och inte i frysen under natten – men va fasiken!!De var rent på tallrikarna efteråt så så illa va d nog inte!!

Fina blev de iallafall tycker jag

Gårdagens dubbla!!

Kommentera

