Massa shopping

Ibland är han bara för underbar min älskade man..Denna fyndade han på helt egen hand igår, sista pusselbiten till vårt sovrum, en gavel till sängen,  och det bästa är att när man tröttar på tyget – ja då ringer man till mormor 🙂

Var runt på lite REA shopping i Fältöversten och på Öfre igår…Massa fina fynd och inte så lite fräsiga dojjor hittade jag till älsklingen…tror han blev glad 🙂

Mama loves randigt means Lowa loves randigt!! Åhlens har superfina marina kläder just nu, denna kommer passa perfekt till våren i strl 68!! Den fina väskan i pappas favvomärke fick Lowa på pappas jobb!!

Idag firar vi Lowa 1 månad..Detta genom att vara vakna precis heeeela dagen, och en stor del av natten oxå..Hon är rätt rolig min lilla unge – hon ligger liksom och pratar hela natten – inte skriker eller så, utan pratar…jag somnar till och från men så vaknar jag av att pratet blir liiiite för högt, hon är väl som jag – gillar inte att prata utan att få svar!!

Älskade Lowa 1 månad 

Kommentera

