Klick Klick Klick

Ibland när jag börjar fota – ja då går det inte att sluta..Nu är jag inne i nåt sånt stim..Det är så fantastiskt roligt att fota Lowa och alla hennes miner..Idag fick jag för mig att jag skulle fota hennes fossingar, när hon var vaken!! Smart, kanske skulle väntat till hon sover – lite mindre rörelse då!! Men lyckades få till några goingar ändå!!

Vi gjorde dag vid 09 idag och åt frukost i soffan och såg på lite film..Sen gick vi på dagens PW (den brann inne igår pga av den brutala träningsvärken) och gick förbi affären för lite handling på vägen hem. Bra tajmat att när vi kom hem så hade hissen sluta funka..TUR att vi bor på 1:a våningen (1 trappa), det var tungt nog att släpa kassar, unge och vagn upp för 15 trappsteg i svängtrappa..uscha! Men ja, lite extra träning då!! Har nu precis ätit lunch och när hon somnat tänkte jag ta igen Yoga passet jag missade igår..Har ju rätt hög prio på smidigheten, den är inte av denna värld just nu…Skall visa lite senare vad älsklingen kom hem med för redskap till smidighetsträningen igår..Det kommer också ett mat inlägg – jag skulle ju visa vad jag åt – det glömde jag som väntat bort, men jag tänkte lägga alla bilder på ett bräde, kan ni kanske norpa nåt mattips från glutenfri/paleo livsstilen.

Jag gjorde äntligen klart sovrummet igår – sänggavlen var verkligen pricken över sängen så att säga!!

 

 

Kommentera

