Mera snö..

Sådär ja, då va vintern tillbax med besked, det snöar från vänster här!!…men jag gillar ju vintern så varför inte…dessutom har jag ju värsta terrängvagnen till barnvagn så oss går det inte nån nöd på 🙂

Liite träningsvärk sen igår måste jag säga..men längtar redan efter eftermiddagens pass…Det blir spännande att avläsa resultaten av veckan imorron…

Igår skrattade Lowa med ljud för första gången, hysteriskt roligt…Hon har börjat le mer frekvent nu senaste veckan men skratta med ljud – det var nåt nytt…första gången när jag skulle lyfta upp ur sängen och sen på skötbordet när jag höll på o joxa lite, helt plötsligt så kom det ett ljud – trodde det var ett gas ljud men när man sen såg skrattet och leende ögon samtidigt, ja då blir man varm i hjärtat!!! Igår kväll så fick hon ligga mellan oss en stund, då åt hon på pappas näsa och stoppade in handen i munnen..*skrattar*…Vi brukar ju gnosa näsan på dagarna ”näspussas” och det var kanske d hon försökte lära pappa!!

Det var inte så lätt att vakna när man sovit flera timmar medan mamma och pappa tränat!!

Kommentera

