Lång lördag

Igår kom jag ur träningskläderna 16.26 – jag hoppade i dem 09.12…OOOKEEEJ..Träning, lunch hos mor, slänga skräp, shoppa blommor…blev en heldag från ingenstans..Lowa va hos mormor hela dagen och mös…toktomt hemma, tur att hon kom tillbaka till middagen…Blev en spontan 3 rätters här hemma…supergott…

Avocado och skagen

Fläskfile och rotfrukter i ugn

Chokladmousse

Melodifestivalen har jag inget att tillägga om…hmm, katastrofdåligt!!

Inatt slog Lowa till med en helnattssömn. 6,5h!!!Älsklingen frågade när jag va upp inatt, öööö..ingen gång!! *skratt*….Sen inledde hon morgonen med första rullningen. Från mage till sida, dessutom gjorde hon det 5 gånger!! Filmbevis finnes. Hon är riktit grym vår lilla måste jag säga!! Hon har väl ärvt pappan gigantiska muskelmassa eller nåt!!

Nu ska vi ut i fina vädret, jag har lite känningar i halsen idag – för att inte göra nåt värre så vilar jag från crossfit idag och så kör vi på familjepromenad i solen istället!!

Ha en fin söndag….!!

Vi fortsätter med traditionen att på lördagar har man strumpbyxor och klänning (dock så hade visst klänningen hamnat bakofram – det upptäcktes inte förrän på kvällen dock!!)

Kommentera

