Lowa 5 veckor

Jag förstår inte vad jag gjorde innan du fanns!!Du är det bästa i mitt liv!!

Hittills har du:

Låtit mamma och pappa sova varje natt – vi kliver självklart upp när du annonserar om mat, men så fort du kommer tillbax i din säng så somnar du, underbara unge – skall du verkligen inte skrika nån natt så vi får känna på hur det verkligen är att ha liten bebis??

Låtit mamma träna i lugn och ro varje gång. Är det verkligen så sövande att höra skivstångsskrammel – eller tycker du bara att mamma är tjock så att hon borde få träna tills hon kryper därifrån??

Bara spytt på mig 1 gång och på pappa 2 eller kanske 3 gånger, vi som trodde att det hörde till vanligheten att bebisar spydde efter maten??

Inte missat blöjan en enda gång, antingen är det Pampers som e grymma eller så är det du???!!!

Inte skrikit mer än nån minut för att vi är lite sega med maten, när skall du lacka ur på riktigt???Din mamma har inte världens bästa tålamod, lite måste du väl brås på mig iallafall??

Sovit dig igenom varje storhandling, jag trodde det hörde till vanligheten att barn skriker och gormar på affären för att få som de vill???

På din 5 veckorsdag gjort första rullningen!!!

OKEJ – min älskade unge..Du är officiellt den coolaste ungen ever!!!

One thought on “Lowa 5 veckor

  1. Pingback: Lowa 1 år « lowaojag

Kommentera

