Jag må mig leva!

26 år!!!! Vars tog tiden vägen?

För första gången ville min lilla tok unge inte sova på morronen så länge som mamma ville  – på mammas födelsedag!!!! …då fick det bli frukost på sängen samtidigt som vi sjöng ja må jag leva 135732 gånger – det var ”högjutt” vill jag lova – hon skrattade hejvilt!

Här såg hon dock mest butter ut när mamma tog fram kameran 🙂

Sen blev det nerpackning i vagnen o så skulle jag bara sätta på mig vinterbootsen – då somnade hon på en sekund…typiskt..jaja, men då var man ju liksom redan uppe så då fick det blir en PW direkt!!! Energiboost PW på 55 min i sol och snöyra och några minusgrader, MYSIGT!!

Nu dags att styra på sig några slags kläder och sedan fixa lite grejor här hemma, blir en middag med min lilla familj + mormor..Firade ju stort förra året när jag fyllde 25 så jag känner inte att det behövs nåt storslaget kalas i år igen…middag räcker gott och väl!! Lowa skall få på sig finklänningen och strumpbyxor också!! Födelsedagar och lördagar är den officiella klänningsdagen 🙂

Nån som kan ge tips på hur man får såna här fina ”lång” tulpaner att stå?

Kommentera

