Uppslukad

Det är inte många grejor som kan få mig att helt glömma i princip allt annat..Men igår – jag blev hooked på riktigt!! Gick en kurs i Photoshop på nätet – och det var riktigt grymt!! Har suttit nu på morronen och fixat och trixat och jag har verkligen lärt mig massor – kan sudda – mörka – fixa – färga – skriva – ändra format osv osv..sånt jag alltid velat kunna men aldrig vetat hur man gjort, alla problem ur världen helt plötsligt, plus att det är sjukt kul!! Tyvärr har jag inte så mycket tid att fixa idag, eller iallafall just nu. Får i mig frukosten nu och efter lunch skall vi på första mammagruppsträffen, blir kul! Går dit med öppet sinne och hoppas att de andra mammorna skall vara trevliga tillbax!! Lowa får sin nya ”overall” från Cubus – poff pang på 2 dagar så var ungefär hälften av 56 kläderna för små!! Tur att vi både fått och köpt på oss massor med 62! Dags att möblera om i hennes byrå o lägga lite större kläder överst!! Senare i eftermiddag blir det träning. Efter lite nackspärrskänningar,brutal träningsvärk efter ”NikeAppens Butt Baster” i måndags och det faktum att jag glömt bort att planera in en vilodag denna veckan (för andra veckan i rad – ops) så blev gårdagen en vilodag! Desto mer laddad idag då, sol och snö och uteträning är optimalt just nu!!

Detta blir nu sista oredigerade bilden i bloggen på dagens frukost (1/2 kesella, 1/2 dl hallonoch blåbär och några mandlar) – ojojoj, det kommer ta ett tag att göra ett inlägg med bilder nu alltså – en bild tar väl ungefär 10 min o fixa till när man skall hitta och prova sig fram på alla verktygen..Så om ni undrar varför det dröjer i framtiden menar jag 🙂

Kommentera

