Fortfarande uppslukad

Nu har jag varit uppslukad hela förmiddagen…senare tänkte jag försöka mig på lite text fix…jäklar va kul det är!!! (nästan roligare än o träna – det får vänta till ikväll, kanske jag får med mig älsklingen på lite intervaller?

Före/Efter – Har gjort den svartvit/tagit fram ögonen och kläderna i lite mer färg och gjort skarpare kanter och luddat lite…Såå kul att lära sig – nu mest prövning av allt, men denna bilden blev fin tyckte jag! Jag gillar ju svartvita bilder, denna är ju ett mellanting!

Före

Efter

En till…Före

och efter…

Kommentera

