Trehjulingsklubben

Nu har vi väl kvalat in??

Teutonia Spirit S3

Premiärmilen nyss gick bra…Samma runda som vanligt, MEN häpnadsväckande 4 minuter snabbare, trots att det kändes som att benen var lite extra tunga idag..tydligen inte, vagnen kanske var lite lättare??!! Kändes väldigt ovant med 3hjuling, blev några avåkningar från trottoaren, men när jag kom på snitsen gick det som en dans 🙂 Man måste tänka lite när man skall svänga, man behöver liksom inte lyfta vagnen som på Emmaljungan, man kan liksom bara vrida till lite – fräsigt värre!! Känner mig som en riktig innerstadsmamma nu med shoppingkorg och allt. Denna är även perfekt att ha som resvagn har vi kommit fram till…Vet inte om vi skall behålla den stora vagnen ändå, den karamellen får jag suga lite på, kan ju vara bra med en ”vinterterrängvagn”?? Lowa somnade på 30 sekunder, så hon godkände nog den också!!

Jag har några hemmaprojekt att fixa med idag, så jag göra mig iordning nu så jag kommer igång!!

3 thoughts on “Trehjulingsklubben

  1. hallå tjejen!

    åh tack, roligt att höra 🙂 måste säga detsamma hi hi här kommer jag absolut kika in fler gånger.
    jättefin vagn 🙂 kan tänka mej att din lilltös sover gott där. hoppas ni har skön dag med fint väder. Kram på er

  2. Ja, den är verkligen grym. Kommer nog kunna ha vår minst 1 år till för Tho sitter så bra i den. Sen som ni gjort så kan man ju ha mjuklift i sittdelen då funkar den ju från nyfödd 🙂

  3. Pingback: Icandy Peach | lowaojag

Kommentera

