The favvos

Ni har frågat vilka mina favvobloggar är..här kommer dem, utan inbördes ordning 🙂 Det blir bara de jag allra mest frekvent kikar in hos den här gången, jag läser massor med fler bloggar då och då och de flesta kan ni hitta i högermenyn..

Ok, here we go!!

Lovisa o hennes ur gulliga barn kan du läsa om i hennes blogg…Hon jobbar också som PT och är ett riktigt energiknippe med grymt mycket kunskap om träning. Hon är alltid runt på massa roliga resor som det är superkul o få ”följa” med på.Till på köpet är hon hemskt trevlig 🙂

Anna Fernette har en riktigt inspirerande crossfitblogg. O ni vet ju vag jag pysslar med de flesta gångerna som jag tränar, samma sak som Anna!!!

I en liten del av mig kan ni läsa om Sofie och hennes lilla Tuva som är någon vecka äldre än min Lowa..Hon är en grym tipsare om barngrejor, klädesgrejor och inredningsgrejor, och bor dessutom i ett riktigt mysigt litet vitt hus – med precis sån inredning som jag älskar..Inspiration av alla de slag alltså..

Tilda Fingal kan ha den absolut snyggaste klädstilen/klädsmaken jag nånsin sett…Är inte jätte mycket för modebloggar, men denna är ett undantag 🙂 Vet man inte hur man kan kombinera kläder / färger så är det bara att kika in här så får man massa nya tankar och idéer.

Matplatsen är den absolut bästa svenska matbloggen just nu…Massor med roliga och oftast inte allt för krångliga recept som man ganska lätt själv kan våga prova sig på..Den bästa bloggen när matinspirationen tryter.Dessutom har hon precis fått bebis nr2!!!

Miapiafias blogg är bara föööör härlig..Jag blir glad såfort jag kikar in!! Vardagsblogg om allt möjligt, men såna kan bara vara för härliga ibland, dessutom nybliven mamma och såna bloggar är jag väldigt inne på just nu..

Vitt och blått – inredningsinspirationsbloggen nr1 för mig…Den lantliga/marina/vita stilen där jag aldrig kan sluta kika runt i arkivet…Massor med fina pyssel och presentinspiration o såklart lite härligt vardagsprat..


Kommentera

