Premiärat

Eftersom det här landet idag bjuder på storm a´la grande så tog jag beslutet att skippa milen idag på morronen, jag hade bara blivit irriterad, så vi tog premiärbesöket på minisats istället…Väldigt lyckat…De hade masssor med roliga leksaker som inte vi har hemma, som föll Lowa väl i smaken…Sen fanns det en superbra babysitter som hon satt i som var perfekt, och som sist jag var där – väldigt trevlig personal!! Det kom lite andra bebisar i Lowas ålder med träningsglada mammor så det blir nog ett kul tidsfördriv här framöver….Eftersom vi ville börja med 30 min:s lämning för att se hur hon skulle reagera så hade jag planerat ett intensivt pass, minst sagt 🙂

15 min snabb PW uppvärmning (gick en liten extra sväng runt kvarteret för att jag skulle kunna vara ganska varm när jag väl kom in i gymmet och inte behövde lägga tid på uppvärmning speciellt länge)

1 min rodd (mest för att komma upp lite i puls)

6×2 deadlift (marklyft) 50kg. Efter varje omgång d.l så gjorde jag lika många push ups. Alltså 6+6×2

3×3 deadlift 40kg – push ups

5 x 30 sek intervall löpning 10km/h

3 x MAX sekunder plankan och däremellan rygglyft

One thought on “Premiärat

Kommentera

