Sjuklingar…usch..

Nu har vi äntligen flyttat in i nya sovrummet….Sååå himla fint blev det..Värstaste master bedroom :)!! Bilder får ni se lite senare..Nu är det bara ett rum kvar att fixa, ”kontor”/gästrum/träningsrum…Det tar jag lite pö om pö denna veckan, vi började både jag och älsklingen må lite halv dåligt igår eftermiddag och det hela slutade med att vi gick och la oss 19.30 och vaknade vi 06 imorse…Jag mår fortfarande inte helt ok – huvudet och kroppen känns kokande, fast jag fryser – sedvanlig feberkombo! Kul – Not!! Jag o Lowa får väl kampera i soffan idag helt enkelt!!

Igår innan vi blev ”sjuka” så var vi på kalas hos Lowas kusin Martin som fyllde år! Mycket trevligt!!

Nu lägger vi oss i soffan o slår på en film tror jag….

Världens bästa lunchsällskap från i fredags…

Det är  väldigt kul o stoppa in hela handen i mammas mun..

Älsklingen/pappan måste gå zoomkurs 🙂

Pappa o Lowa mys i solen på golvet..

 

2 thoughts on “Sjuklingar…usch..

Kommentera

