Babblarna

Det är fina vädret ute ser jag – Kul – för er!!

Jag är inte bitter – jag är sjuk!!

Min mor tipsade mig om Babblarna häromdagen..Snacka om (här skulle jag vilja skriva två ord, jag skriver i ”prat” faschination och suxe – eftersom min sjuk hjärna inte kan få till stavningen på de orden, jag skulle kunna ringa mitt levande uppslagsverk Lena eller bara googla men istället så skriver jag en lång förklaring till att jag inte kan stava till dessa orden..okej, bra) Okej, men iallafall Babblarna gick hem stort hos Lowa…Riktigt roligt att se..För er, som jag, som inte visste va sjutton Babblarna är, gå in på youtube o sök – o sjung me 🙂

Total ”inne” i Babblarna

Mammas säng var skönare än min 🙂

One thought on “Babblarna

Kommentera

