Vad gör man en måndagmorron??

…….Ni hör väl låten?????

Jag väntar på att Lowa skall vakna och äter lite lätt frukost under tiden (stekt ägg och en smoothie på mandlar, naturell yoghurt och lite blåbär). Som vanligt ser jag Nyhetsmorron o läser lite bloggar o nyhetssidor samtidigt. Oftast brukar jag göra tvärtom, promenera först o äta sen, inte för någon annan anledning än att jag tycker att det är så härligt o skönt att gå sig hungrig o sen komma hem o äta ”brunch”. Lowa bestämmer dock, o sover hon lite längre som idag, ja då blir det tvärtom – kul med variation!!

Vet inte om jag skall starta upp med milen direkt efter en veckas vila/sjukdom?!..Jag bestämmer mig på vägen helt enkelt..Det är ju toksol så jag kan nog tänka mig att det blir en lite längre runda…:)

Förutom morronmilen så står följande på schemat idag:

* Fixa inbjudningarna till namngivningsfesten

* Dammsuga

* Storhandla som inte hanns med under helgen

* Träna (hemma eller på gymmet ej bestämt än)

* Tvätta några maskiner

* Göra klart i gästrummet

Ooookej, jag har nog inte tid att sitta här längre 🙂

Kommentera

