6 pass

Eftersom denna underbara vecka innebär påskledigt för älsklingen och vi har fulltecknat familjeschema så fick jag helt enkelt slänga ihop 6 pass på 3 dagar…Jag har ingen planerad träning efter onsdag kväll. Så all träning som blir då är bonus! Jag kan tänka mig efter mitt förhoppningsvis stora påskägg med massa gott i och lite påskmat så kommer nog kroppen skrika efter träning – men iaf, 6 pass har jag planerat in…3 mil och 3 WOD´s.

Igår gjorde denna WOD:en som jag gjorde för någon helg sen också, för att se hur mycket jag kunde förbättra med lite bättre strategi – ganska mycket tydligen 🙂

50 Squat

50 Push up

50 Plankan med benlyft

40…30…20…10…

Total tid: 15 min 26 sek

Förra gången för typ 1,5 vecka sen var tiden 22 min 28 sek….Snyggt jobbat till mig själv!!

Imorse blev milen lite uppdelad, först 7 km, sen 10 min shopping till inbjudningarna och en fin påskklänning till Lowa på HM och sen de resterande 3 km i rasande fart för både jag och Lowa hade hunnit bli lunchhungriga..Som jag skrev häromdagen, det är härligt att gå sig hungrig…

Jag vinner snart första spurtpriset i brännatävlingen mellan mig o älsklingen

Älskar min milrunda…utsikten är lika fantastisk varje dag.


Kommentera

