Uteträning

Det blev visst många inlägg idag 🙂 Men jag måste bara delge mig om den fantastiska kvällsträningen:

WOD 1:

5 varv:

20 låga quickstep på trottoarkanten

80 m backlöpning BRANT

10 squat på toppen

Gå nerför

Tid: 11.00

WOD 2:

5 varv:

10 armhävningar mot cykelställ

20 enbens uppkliv

Tid: 10:03

Puh, riktigt tufft, men såå härligt. Båda dessa gjordes nere vid vattnet, med Siljabåtarna som åkte in o ut ur hamnen bara några meter ut! Perfekt träning, dessutom hade jag världens bästa hejjarklack i Lowa och Älsklingen!!! Sen gick vi skogspromenaden hem på ca 20 min!!

Så härligt att kunna ha favvoträningsjackan igen..gissa om jag längtat!!

One thought on “Uteträning

Kommentera

