Klokt barn

Jag måste ha världens klokaste unge….den enda dagen på ungefär 100 som jag skulle gå upp på natten (dvs 05.00 :))(jag vet, är världens mest bortskämda, älsklingen går upp varje morron när Lowa vaknar mellan 05-06, och hon sover då sen 20 på kvällen o har så gjort nästan ända sen hon föddes) så slår hon till me sovmorron, till 07.40….jo man tackar :), kanske va en påskpresent till mamman??eftersom d blev bullbaksinferno igår eftermiddag så blev det ingen andra träning igår, så det fick bli milen imorse – även fast jag tänkt vila, men har jag sagt 6 pass så har jag, o d blev d nu alltså!!!dock så har jag funderat om lite, o d blir till att träna på landet oxå – tar me lite redskap men sen ser jag fram mot lite stockvältning o grejor.Dock så finns ingen dusch – jag som kan vara den mest duschberoende människan i världshistorien – så det får väl helt enkelt bli bad, eller nån sån kärringtvätt iallafall 🙂

Nu är det dags att börja beta av packningslistan….

Glad påsk till er från mig o Lowa!!

1/3 av morronens leksak 🙂


Kommentera

