Morronrutiner

Tänk att man kan må så bra av rutiner, eller iallafall jag, och Lowa ingår ju ganska mycket i ”jag” just nu så hon har också blivit en rutin människa..Vi kliver upp nångån runt 7.30- 08.00 o så äter Lowa först sin frukost och sen äter mamman sin. Vi klär på oss o går ner till Sats. Mamman tränar, Lowa leker, Lowa somnar i vagnen innan mamman hunnit ut genom dörren på väg hem igen. Lowa sover tills mamman hunnit duscha o äta postworkoutmeal o sen vaknar Lowa för lite lunch. Mamman äter sen lunch o  efter lite lek sover Lowa middag i 2 timmar mer eller mindre…Härlig morron/förmiddag helt enkelt 🙂

Dagens pass blev enbart kondition. Först skulle jag körde 30 min intervaller, 10 på vardera rodd, löpband o cykel o sen lägga ihop hur långt jag kommit men sen ändrade jag mig till 2 km rodd och 2 km löpning o sen lite stretch, hade bara bokat in Lowa på 40 min på minisats så det var ungefär det jag skulle hinna med..

Dagens rodd ser ni här nedan. Löpningen hann aldrig komma med på bild eftersom jag ruschade in i mål o sen så var jag tvungen o trycka på STOPP o då blir hela maskinen svart, men 2km på 14.31. Helt OK för att vara jag! Jag är verkligen inte bra på att springa, men det tar sig. Det är kul!! Mer teknikträning behövs dock!!

Min mamma gör så himla gott potatismos…

2 thoughts on “Morronrutiner

Kommentera

