1 down, 1 to go

Ett bra träningstips e o sätta pulsklockan på vagnhandtaget – så slipper man vifta me armen o dra upp ärmen på jackan o grejor, har man den såhär e d bara o kika ner på klockan o på pulsen..Perfekt när man skall köra intervaller som jag gjorde imorse..

1 min x 10 löpning m  barnvagn (snittpuls 185) 30 sek gång vila mellan varje intervall, sen fortsatte jag milen runt! Lite Rockykänsla blev d oxå eftersom d efter 20 min börjar sprutregna! Kul, inget regnskydd till vagnen hade jag med mig heller…Jaja, vägrade gå hem iallafall o fortsatte rundan. Några extra Rockypoäng till mig där eftersom jag fullständigt HATAR när det regnar. Nu ladda om för eftermiddags styrkan på SATS…Imorron välförtjänt vilodag och en liten kärlesksemester 🙂 Trevligt!

För övrigt, så här ser det ut när jag bloggar nu för tiden, får inte en lugn stund om hon inte får vara med och bloppa 🙂 (ni kan ju bortse från mina fräsig mjukisbrallor om ni vill!!!)

Kommentera

