Söndags chipper

Som det så fint kallas i älsklingens kretsar 🙂 Efter babysimmet direkt mot klubben för träning. Mamman fick köra först som vanligt, jag gillar o kolla på när killarna tränar, bara om jag tränat själv innan, annars blir jag för trött och oengagerad, måste alltid få det gjort först, sen kan jag va där hur länge som helst!

Dagens WOD:

Blev en liten filmsnutt, total slut överkropp sen igår, armhävningar på knä blev det idag, det var nog så jobbigt som syns på tempot..Dock så kan jag ju meddela att utfallsgången var värst, 64m x 3…HUA!!

4 thoughts on “Söndags chipper

  1. Äntligen hittade jag tillbaka hit 🙂 Fattade inte att du hade flyttat bloggen (fast jag har varit så sjukt busy sedan mars att jag knappt haft tid att läsa bloggar iaf.)

    Vad stor tjejen har blivit och vad liten du har blivit 😉 Kul!

Kommentera

