Stolförbud

Oooookej, idag har jag stolförbud. Det innebär, ingenting som är hårdare än soffkänsla kommer komma i närheten av mig idag..Jag har rent ut sagt jävulusisk träningsvärk efter utfallsgången igår, jag var envis och vägrade ge upp, det sista varvet tog väl ungefär 2,5 minut, djupt ner och bra längd skulle det vara, pulsen fick stå tillbaka lite, men det kan vara lite skönt med lite mer ”styrkebaserade” WOD´S ibland också, speciellt dagen efter en F.F och 2 km löpning 🙂

Nu inväntar jag att Lowa skall vakna (ja, ni läste rätt, vi jobbar rätt ofta i den ordningen!!) och frukost, lite senare PW med 4 finingar och ännu senare ett härligt pass på gymmet, gärna lite sol däremellan också!!

Bjuder på favvo låten nr 1 just nu att träna till:

Kommentera

