Träningsdag

Vilken träningsdag det blev. Imorron måste jag slå till med en vilodag!! Blev en hejdundrande härlig PW imorse i skog och terräng med Camilla & Olof och Frida & Emilia. Mycket trevligt. Blev lite lugnare tempo pga av träningsvärken men en mil avklarades och i denna häringa sommarvärmen som kom till stora staden idag så var jag totalt genomblöt när jag kom hem, och lite röd på näsan 🙂 Tack för trevligt sällskap!!För övrigt så har jag äntligen hittat den appen som fungerar även i skog och mark utan att tappa bort sig eller mäta fel, här ser ni vad den heter, Runtastic!!!

Sen blev det balkongsolning och massor med lek på mattan för Lowa. Idag har hon verkligen kommit på hur man gör för att rulla runt flera gånger. Hon tar tag i fötterna och kör en köttbulle runt, precis som sin mamma skulle ha gjort, smart unge!! När jag skulle träna min andra gång för dagen så blev det hemma, orkade helt enkelt inte svettas ner till SATS, det var så behagligt här hemma så jag bytte bara om och la Lowa i babygymmet i vårt tränings/gästrum/kontor och körde igång.

Först den obligatoriska rörelseuppvärmningen,

sen värsta TABATA (ni vet, 20 sek x 8, 10 sek vila mellan varje set) passet:

TABATA Squat

1 min vila

TABATA Push Ups

1 min vila

TABATA Enhands marklyft 16 kg K.B

1 min vila

TABATA Rodd och Baksida axel med gummiband (4 av varje)

1 min vila

TABATA Rygglyft

1 min vila

TABATA Plankan

Nu dags för lite matlagning!!!

4 thoughts on “Träningsdag

Kommentera

