Knappen e stängd!

Jag har ett par smalshorts, ni vet såna där som man älskar o inte bara kan slänga, för när man väl kommer i dem, ja då blir man så jääääklarns glad. 🙂 🙂 🙂 och tada, här e dem nu, på och knäppta o allt!!! Det braiga i kråksången är att vikten är högre än när jag har kunnat haft dessa shorts förut, dvs – jag har lyckats me ett av målen, mera muskler!!!Nu kan man bara fortsätta fundera på detta, hur bra kommer d inte bli om 4 veckor när toppforms rejset e färdigt??? Såå grymt!!! Inget kommer gratis, svett o tårar (inge blod än!) är det som gäller, eller nej förresten, inga tårar har d varit heller, så okej då svett e d som gäller – o rejält med den varan!! Måste också erkänna att det är lite intressant, att som PT vara på ”motsatta” laget ett tag. Att få känna på svårigheterna, möta motgångarna o att verkligen få slita sitt hår (iallafall något!!), för att komma tillbax efter viktuppgång och graviditet.

Nu skall jag njuta av smalshortsen, o busa med terroristen Lowa som smetat ner halva mig o hela sig själv med broccolimos  o sen återgå till storstädningen när hon väl har somnat!!!

2 thoughts on “Knappen e stängd!

Kommentera

