7:48

Ja det var min träningstid idag, och som ni ser på filmen nedan så fanns det inte så mkt kvar o ge i min kropp när jag väl är i mål. Det är så träning skall vara mina vänner :)Det roliga (!) med crossfit är att oavsett hur vältränad eller stark man är, så blir man lika trött ändå. Hade älsklingen gjort samma WOD t.ex så hade han ju bara gjort den mycket snabbare och tyngre givetvis, men varit lika trött!! Det tycker jag e kul, positivt tänkande liksom att det kommer aldrig att bli lättare :)!!!

Här kommer hela passet, med lite assistans från coach Kristin:

Jag va slut redan efter första varvet, som vanligt, men rätt nöjd med tiden ändå. 7:48 på 45 reps Marklyft och 45 Pullups. Efteråt körde jag som alltid plankan och körde också en tabata omgång med diagonala lyft, när jag hämtat mig efter WOD:en!! Imorron ser jag fram mot en längre workout med lite kondition kanske?? Men först…….STORSTÄDNING del 2…..Återkommer!!

UPDATE: Just d, glömde säga, PROVA innan ni säger att det är lätt 🙂 *skratt*

Kommentera

