Söndags chipper

Traditionen fortsätter, jag vet inte när vi inte tränade på en söndag senast, bästaste familjetraditionen ever!!

Sjukt roligt pass, dock så tänkte jag inte innan på att alla övningarna var greppövningar, nåväl, 🙂 Vad gör väl lite valkar och smärta i händerna under några dagar?? 🙂 Snart får jag dessutom till hela K.T.Elb, det är inte långt kvar nu, lite mer ”rumpsving” så är jag där *fniss*. Efter det här äventyret så kände jag att det fanns liiiite liiite kvar, någon föreslog 100 Burpees på tid, men jag röstade ner det till 50, tack och lov för det så här i efterhand. 7 min 25 sek blev tiden, för 50 burpees alltså. Ändå ner i backen med hela kroppen, bröstet i alltså, ända upp i himlen med klapp bakom öronen!!

Kommentera

