Bokat o klart!

Kan inte förstå hur mycket jag ser fram mot detta…Helt ooootroligt mycket, att bara få vara hela familjen och sola, bada och äta god mat, och såklart träna lite. Lite extra kul är det att jag har jobbat på Sunwing för många herrans år sen (va gammal jag känner mig), som instruktör,så nu blir det intressant att vara på andra sidan och bara kunna ligga vid poolen och mysa, se på de fantastiska showerna på kvällarna och käka Tapas…Mums!! Det blir Lowas första tur utomlands (om vi nu inte åker och våldgästar J och A  i Barcelona nånting nu lite närmare sommaren 🙂 Vi har bokat till ett paket med matstol, säng och vagn. Matstolen är nog bra, hon kommer ju vara 8 månader då och vagn är alltid skönt att slippa släpa, men jag tror BabyBjörnen kommer användas flitigt. Säng är ju egentligen inte nödvändigt då hon ligger så bra mellan oss, men älsklingen e ju rätt bred så jag kan tycka det känns lite skönt att hon får en egen säng iallafall 🙂 Åååå va jag längtar!! Jag har verkligen väääärldens bästaste familj!!

3 thoughts on “Bokat o klart!

  1. Hejsan kul att du tittade in igen 🙂 ja mitt lilla troll är ute nu.Så himla skönt o hon e helt underbar.Lite avis på er resa,vart ska ni åka någonstans? Kramar

  2. Ja, det blir väldigt spännande. Tack för lyckoönskningen, när det gäller budgivning på hus kan det verkligen behövas! Jag blir jätteavundsjuk på era semesterplaner, jag vill också åka. Kram

Kommentera

