Vilket ös!!

Så jäkla grymmarns pass d blev – svetten sprutade!! Därmed var SATS Odenplan invigt. Stooort var det 🙂 Kul folk att kika på också även om det inte blev så mycket tid och fokus över att lägga på nånting annat än tunga vikter 🙂 Grymt att det dessutom fanns hela eleiko kittet..Massor med skojsigt att välja mellan, det kommer garanterat bli fler besök!! Lowa verkade trivas på minisats också, satt o flirtade med Baxter när jag kom för att hämta, kan bli farligt för framtiden!!

5 min rodd uppvärmning

Dagens WOD:

5 varv:

5 Marklyft 40kg

10 burpees

Lovisa rockade, 2,5 min före mig i mål – jag å andra sidan sänkte tiden ner till 8:30 – brutalt många minutrar snabbare än förra gången 🙂 Där ser man vad lite extra pepp och tävling kan göra för resultatet!

Sen blev det nån slags inferno av grymma övningar:

Bland annat en cirkel:

Axelpress med K.B växelvis H/V (grym övning Lovisa!!)

K.B Sving 16 Kg

K.B Marklyft 24 kg

Sen ett superset i kabeldraget, Låg rodd med ett handtag och högrodd med rep, växelvis! Jag är som vanligt stel som en jäklarns pinne, mer rörlighetsträning för mig med andra ord…I och för sig inget nytt, men den träningen hamnar ofta nederst på prioriteringslistan!!

Sen avslutade vi med en plankrodd och sidoplanka.

Fi fasiken va najs. Tack Lovisa för ett grymt kul pass!!

Inga bilder eller filmer idag, fullt fokus på träning – precis som det skall vara 🙂

Kommentera

