Bästa teamet

Jag o Lowa är grymma när vi väl sätter igång…Jäklarns effektiva. Vi har varit o kikat på flygplan och kollat på skruvmejslar i flygplans hangaren o träffat mina jobbarkompisar o en rolig gubbe med fräsiga brillor. Vi har varit i alla affärer på Bromma Blocks och handlat lite kul saker till festen och tittat på andra stissiga mammor som gjorde det samma. Det är så mycket hysch och pysh kan jag tycka – jag stoppar ner Lowa i babybjörnen och sen får hon sitta där tills jag e klar, aldrig e d nåt gnäll, och är det det så är det i 99,9 % hunger och då får hon mat  punkt! Idag höll jag få o på dåndimpen på 2 mammor med 2 små i samma ålder som Lowa – men den historien kan vi ta en annan gång. Sagt o gjort, lite små irriterad mamma med en pratande Lowa blev vi intervjuad av nån slags ägare till hela köpkvarteret och fick en trisslott på köpet – man tackar :)!! Undra om vi måste dela vinsten me blocksen om vi vinner???

In i bilen, sjunga gonatt låten i bilen, hem, upp på toa, ner i bilen och ut till Gåshaga. Bestämma sig för att jobba röva av sig i typ 35 år och sen ha värstaste grillpartajet på vår altan ut över vattnet i Gåshaga. Det fattas bara en sisådär 19 miljoner. In i bilen, ut ur bilen, in på affärn, storhandla, in i bilen, ner i garaget och klia sig i huvudet 2 gånger för att komma på hur fasiken jag ska få upp alla grejor inklusive ungjärp till lägenheten. Vägra gå 2 gånger!!Ett parti svett senare – äntligen hemma!! Älskling, det är så jobbit när du lämnar bilen hemma!!! Ta me den till GBG nästa gång 🙂

Bör jag kanske lägga till att jag nu ska sätta på mig målarstassen för sista gången på väldigt länge..Om 2h e deadline, då kommer J-E för o sätta upp tapeten! yes!!!

Lowa tog en powernap medans mamma handlade

Inte för att jag är väldigt pricksäker men så himla fel har jag väl inte lagt henne iallafall? Let´s backa verkar vara nya grejen!!

One thought on “Bästa teamet

Kommentera

