Flera morronrutiner

Jag har fler morronrutiner än att hänga på låset till minisats kl 09.00 och dessförinnan äta frukost till nyhetsmorgon..Jag kikar också på det som alla kallar för mainsajt, http://www.crossfit.com, för den oinvigde. Älsklingen har den bokmärkt på sin dator och är även medlem på nånting som kallas för crossfitjournal som är ungefär som världens största film och dokument arkiv för träningsinspriation (enligt min mening). Det är himlarns grymt. Har senaste dagarna kollat in massor om ”the best shape of my life”, som kommit upp på första sidan. Där pratas om en blandning mellan paleo och zone kost för förbättrade träningsresultat. Väldigt intressant, och vilka resultat utövarna fått under den 9 veckors period som var aktuell. Ett gediget träningsschema i tillägg då men stort fokus låg på kosten. Intressant och inspirerande värre eftersom jag kör enligt samma principer. Dessutom finns massor med bra träningsfilmer..En som är väldans bra är denna, den finns även på youtube så den kan jag posta..

o en nästan ännu bättre kommer här..

Kommentera

