Hammarbybacken

Sådärja, skön dag, minst sagt , PUH!!

Inledde imorse med en tur till Hammarbybacken för att träffa crossfittjejorna med avkommor. Som vanligt när Jenny får bestämma så blir det brutalt, kul förvisso, men aldrig dagen efteråt!! Det bestämdes 5 varv, jag klev dock av efter 3 varv. Det var helt urjävligt i benen helt enkelt!!

10 Dumbell Clean 7kg / hantel

15 K.B sving 16kg

220 m backlöpning upp

220 m backlöpning ner

Min tid blev nånstans runt 19 minuter – plus minus lite bebisfix emellan eftersom vi körde alla samtidigt så gällde det att tajma in så att bebisarna in behövde så ensamma i skogen :), eller så kunde man bara ta lite extra vila och skylla på bebis, man kan ju se det som man vill 🙂 Jobbigt var det iallafall, ni som sett backens branthet, ja ni vet!!

När man kör crossfit skall man ha så fula kläder som möjligt har jag hört 🙂

Sittvagn nästa mamma…

Sen blev det hem, och träffade på storebror på vägen. Av en händelse ringdes vi och var båda 2 på Norrtull så jag svängde av bilen och körde lite catching up..Trevligt!! Hem för lunch och sen var det 2 slagna stjärnor som somnade, jag på balkongen i solen (AJ) och Lowa med pappa i sängen. Sen blev det en timma till för mamman!! Skönt!!

På eftemiddagen idag har jag hållt på med hemmafixet. Nu är äntligen alla väggar målade, 107 kvadrat plus/minus 2 toaletter – men ändå, och all done by me. Stolt! Jag är en jäkel med rollern alltså. Igår fick jag dock hjälp av snälla J-E som kom och satte upp en tapet på en vägg, det blev så jäklarns snyggt. Ni får se bilder senare i helgen när allt ”piff” är på plats. Men oj vad nöjd jag är!!! 🙂 Fullträff!!

Nu blir det familjemys med älsklingen som kommit hem från GBG..Ladda inför morrondagen…Det bjuds på brutalträning!!!

Kommentera

