Vilken lyckodag..

Sannerligen, mer om det senare, först kommer här träningsrapporten från idag!

Det var jobbigt, JA, men formen idag kändes betydligt mycket bättre än igår. Jag vet iof. att jag är som allra starkast när det inte är några längre konditionsinslag så dagens variant av FightGoneBad blev riktigt bra. Det sanslösa var att jag var riktigt trött, men aldrig så trött att jag inte orkade fortsätta bara mala på, det är en GRYM känsla.

5 varv:

30 sek arbete/30 sek vila x 2 /övning

Knees to elbows

Burpees

Plankan

Dips

Hopp över hinder (här körde jag squat)

Vi körde i par 2 och 2 och min parkompis var ungefär likvärdigt stark så det var kul. Öste på bra kände jag..Älsklingen filmade Burpeesarna och och Dipsen, detta är varv 4 så jag har rätt många i kroppen redan, men ändå rätt nöjd med tempot. Nu några timmar efteråt så är underarmarna rätt möra, benen lika så – härlig känsla. Det var riktigt mycket folk med och riktigt kul att köra. 🙂

Mitt i älsklingens WOD kom en helikopter och landa…JAHA??!! *skrattar*. Det tyckte Lowa var intressant!!

 

Kommentera

