Men jaha..

 Hur blev det nu? Magsjuka hela natten?!! Vikket skit…Det verkar än så länge som att det bara är jag som drabbats. Jag har dock fått i mig lite frukost så jag hoppas att det var nån snabbsläng av spysjuka bara. Igår morse innan vi åkte ut till Björkagen så satt jag och läste lite bloggar och så på http://www.magdalenagraaf.se att hon lottade ut biljetter till Katie Meloa, som jag tycker är så himla bra. Man skulle skriva en motivering och 3 stycken skulle vinna 2 biljetter var – gissa vem som vann?? 🙂

Så nu hoppas jag verkligen verkligen att jag är pigg till ikväll. Lowa skall vara hos mormor och jag och älsklingen skall på dejt, ur mysigt!!

Kommentera

