Mamma jag drar nu..

Igår fiskade jag upp ungjärpen lite här och var i vardagsrummet…Det tar ungefär 30 sek från att hon ligger mitt på sin matta tills hon ålat iväg..Ganska underhållande!! 🙂

Idag tog vi lite sovmorron, till en sådär 09, sen vaknade jag och väckte Lowa som snarkade högre än högt…Idag blir en fin dag. Vi ska äta lite lunch här hemma och sen in mot stan och möta Lowas gammelmormor och gammelmorfar som kommer från Örebro. Sen blir det lite shopping till kalaset på lördag. Dags att prova nya vagnen på bussen med andra ord. Har lite spontan vilovecka från träningen. Känns skönt, det är 2 veckor kvar på min 8 veckors utmaning och jag behövde nog lite ny energi efter helgens sjukdom..Så en vilo/uppladdningsvecka för att sedan ge järnet i 2 veckor. 10 Juni är det målgång. Jag är på såå god väg! 🙂

Kommentera

